tisdag 6 maj 2008

Jobbsökande

Sambon har just nu ett jobb som han inte direkt gillar. Det är att vara uthyrningspersonal. Om jag ska vara ärlig gillar jag det inte heller. Man vet ALDRIG vart han hamnar & vad det är för timlön någonstans. Så nu söker han alltså annat.. Men han är så insyltat på att ta något av intresse & något som han gillar. Men visst fine det fattar jag med, men fan han har ju aldrig hittat ett jobb som han trivs med till 100%, han har haft hur många som helst under den tiden vi har varit tillsammans. Men nu måste han ju tänka på barnen.. Och vårat dröm på ett hus.. Och vem fan trivs liksom på jobbet???
Då säger karlfan att "ja men jag vet att jag inte kommer trivas på en industri", men vad i helvete liksom.. det är väl bara att bita ihop????
Hur ska jag få han att fatta att det funkar inte att byta jobb hela tiden....??
Han har säkert haft 12 jobb på de 8 åren om inte mer...

Inga kommentarer: